Eventkoordinatorelev

BRANDTS – Museum for kunst og visuel kultur søger eventkoordinatorelev

Har du mod på en hverdag fyldt med kunst og events? Så er du måske vores nye elev!

BRANDTS – Museum for kunst og visuel kultur er Odense bys kunstmuseum. Vi ligger i en 4 etager høj gammel klædefabrik midt i Odenses latinerkvarter. Og med knap 100.000 gæster årligt er vi en af regionens store kulturinstitutioner, der er med til at gøre Odense og omegn attraktiv at bo og arbejde i.

BRANDTS er et statsanerkendt kunstmuseum med tilhørende kunsthal. Vores fokus er på fotografi og levende billeder. Vi har netop overtaget 3. og 4. salen i den gamle klædefabrik. I september holder vi stor åbningsfest for vores nye stormuseum for kunst og billeder på i alt 6000 m2 lige midt i byen.

Som eventkoordinatorelev på BRANDTS bliver du en del af teamet i den kommercielle afdeling, som er en travl afdeling, hvor vi hjælper hinanden. Du vil derfor også komme til at løse diverse ad hoc opgaver.

Du kommer primært til at arbejde med udvikling, planlægning og gennemførelse af events, herunder:

  • idé- og konceptudvikling
  • opstilling af mål
  • markedsføring (tekster, opdatering af interne og eksterne platforme, input til nyhedsbreve m.m.)
  • salg
  • koordinering og projektstyring
  • budgettering og opfølgning
  • koordinering af tidsplaner og personaleressourcer
  • booking af fx foredragsholdere og musikere
  • kontakt til eksterne samarbejdspartnere
  • afvikling af events (service, værtskab m.m.)
  • evaluering

Du vil komme til at stå selvstændigt for driften af en række løbende events, som fx rundvisninger. Herudover vil du komme til at arbejde med udvikling, koordinering og gennemførelse af enkeltstående events som fx foredrag, koncerter, familiedage m.m.. Endelig vil du også indgå i teams omkring udvikling, koordinering og gennemførelse af større events som fx udstillingsåbninger.

Vi søger en elev, der går til alle slags opgaver med godt humør, som er en god og hjælpsom kollega – og som kan holde fokus på både drift og udviklingsopgaver i en travl hverdag.

Arbejdstiderne vil hovedsageligt ligge i almindelig kontortid, men der vil også være aften og weekendarbejde i forbindelse med afvikling af events.

Vi forventer at du opfylder overgangskravene til eventkoordinator uddannelsen.

Vi tilbyder:

  • En spændende og dynamisk arbejdsplads
  • Gode kolleger og et godt arbejdsmiljø
  • Faglige udfordringer
  • Indflydelse og fleksibilitet

Ansættelses-start 1. August

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og pågældende overenskomst.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til eventansvarlig Sanne Milling (sanne.milling@brandts.dk)

Læs mere om Brandts på www.brandts.dk

Ansøgning sendes på mail til sanne.milling@brandts.dk.
Ansøgningsfrist er 14. juni og der forventes afholdt samtaler i uge 25.